Par pakalpojumu
Veikšu jebkādas aptaujas, anketas, pētījumus, informācijas vākšanu pa telefonu. Šis pakalpojums ir lielisks, ja vēlaties:
- Saņemiet klientu atbildi par esošajām vai veiktajām akcijām, reklāmas kampaņām;
- Veikt mārketinga izpēti;
- Atklāt klientu lojalitāti (NPS analīze jeb uzņēmuma Rekomendēšanas indekss, kas uzrāda klientu gatavību ieteikt uzņēmumu citiem);
- Veikt telefonisku socialoģisko aptauju;
- Un daudz, daudz ko citu. Noslēguma sniegšu zvanu atšifrējumu, komentārus par katru zvanu un sarunas ierakstu.
Pasūtot šo pakalpojumu: Jums ir jāiesūta anketa ar skaidri noformulētiem jautājumiem, jānorāda aptaujas vai anketas mērķi, jāapraksta gala rezultāts.
Pakalpojumā ietilpst: 15 zvani
Pircēja instrukcija
Jums ir jāiesūta anketa ar skaidri noformulētiem jautājumiem, jānorāda aptaujas vai anketas mērķi, jāapraksta gala rezultāts.
Par speciālistu
Pakalpojuma atsauksmes
Pircēji vēl nav atstājuši savas atsauksmes.
Atgriešanas garantija
Taskit veic pārskaitījumu Speciālistam tikai pēc tam, kad pircējs ir apstiprinājis pasūtījuma izpildi.
Naudu var atgriezt:
- Nekavējoties, ja pakalpojuma sniedzējs nav iekļāvies noteiktajā termiņā un pircējs izlēmis to atcelt pasūtījumu
- Nekavējoties, ja pakalpojuma sniedzējs un pircējs ir vienojušies par pasūtījuma atcelšanu
- Dažu stundu laikā, ja pasūtījums veikts nekvalitatīvi vai tas nav paveikts pilnībā