Kā izcelt savu profilu Taskit lietotnē

Trīsstūri un matemātikas uzdevumu risināšanaе Režģis - kā mārketinga un SEO semantiskais kodols (Ilustrācija)
Bulta pa kreisi ar JavaScript animāciju
Bulta pa labi ar JavaScript animāciju
Punkti slaidera elementi mājas lapā
Social
Punkti slaidera elementi mājas lapā

Pirms uzsākt darbu ar uzņēmumu vai profesionāli, jūs parasti vēlaties zināt, ar ko jūs strādāsiet. Varbūt jūs tos iegooglēsiet, pārbaudīsiet viņu LinkedIn profilu vai apskatīsiet citus viņu sociālo tīklu kanālus. Galu galā mēs visi vēlamies zināt vairāk par cilvēkiem, kuriem uzticam darba izpildi, un tas attiecās arī uz Taskit pircējiem.

Pirmais, ko darīs lielākā daļa Taskit pircēju pirms uzspiest pogu “nopirkt”, t.i. pārbaudīs jūsu pakalpojuma sniedzēja profilu. Ir svarīgi veltīt kādu laiku savam profilam un padomāt par priekštatu, ko tas sniegs par jums. Izveidojiet lapu, kas attēlo tieši to, kas jūs esat un kas padara jūs unikālu. No attēla līdz aprakstam domājiet par savu profilu kā par veidu, kā paziņot par sevi, savām prasmēm un par to, kāpēc pircējam vajadzētu izvēlēties jūs.

Nodemonstrējiet savas prasmes

Lai ko jūs darītu, vai tas būtu grafiskais dizains, programmēšana, tekstu rakstīšana vai kas cits, ir svarīgi caur savu profilu atrast radošu veidu, kā nodemonstrēt, kāpēc jūs esat labākā izvēle šajā kategorijā. Ja esat dizaineris, jums vajadzētu būt vizuāli intriģējošai profila bildei. Ja esat rakstnieks, jūsu aprakstam jābūt interesantam un labi izklāstītam.

Kaut gan ir svarīgi, lai profils paliktu profesionāls, jums jāļauj izpausties arī jūsu dīvainībām un unikālajai personībai. Pat ja tas nozīmē, ka jūsu profila bildē esat uzvilcis savas iecienītākās grupas T-kreklu, vai arī aprakstā minat savus vaļaspriekus. Esiet piesardzīgi un atcerieties, lai arī aprakstam ir jābūt saistošam, galvenais ir parādīt, kāda pievienotā vērtībā ir jūsu pakalpojumam.

Parādiet savu īsto seju

Cilvēka dabā ir vēlme redzēt tās personas seju, ar kuru sazināmies. Ja ievietosiet profila attēlu, kurā ir skaidri redzama jūsu seja, tas padarīs profilu profesionālāku un parādīs pircējiem, ka viņi strādā ar reālu cilvēku.

Prātīgi izmantojiet vietu aprakstam

Lai gan aprakstam ir labi pievienot kādu humora devu, katrs vārds var ietekmēt jūsu tēlu. Netērējiet savu laiku pārlieku daudzām ārpus tēmas lietām . Vispirms koncentrējieties uz skaidru un kodolīgu aprakstu par sevi un savām prasmēm, un pēc tam pielabojiet, ja nepieciešams, lai iespēju robežās padarītu to reprezentatīvāku.

Kad runa iet par to, kā izcelt savu profilu citu vidū, jādomā kādā veidā labāk parādīt to, kas jūs esat, kāpēc jūs darāt to, ko darāt, un principi, pēc kuriem vadāties savā darbā. Aplūkojiet savu profilu kā iespēju stādīties priekšā potenciālajiem klientiem un izveidojiet vietu, kurā viņi var iepazīt jūs un jūsu profesionālo stilu. Lielisks profils rada pircējos pārliecību par jums, un tā ir svarīga jūsu biznesa veidošanas sastāvdaļa Taskit lietotnē!

Punkti slaidera elementi mājas lapā

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *