Pandēmija parādīja, ka nākotne ir lokālo pakalpojumu online laukumiem. Pārkārtojas visas valstis, notiek online pakalpojumu attīstība un visa nepieciešamā lokālas ražošanas radīšana.
Ir acīmredzams fakts, ka frīlanss Latvijā prasa pārmaiņas. Ir saskatāma caurspīdīgas cenu veidošanās neesamība (uz personīgā piemēra redzu, ka cenas par to pašu darbu var atšķirties vairākas reizes), un, pats galvenais, nav pircēju interešu aizstāvības (ja veici priekšapmaksu, esi gatavs, ka frīlanss pazudīs). Jebkurš darbs, kas pasūtīts internetā, pāriet apspriešanā un ilgās pārrunās. Ilgi, neērti un dārgi.
Patiesībā daudziem uzdevumiem nav nepieciešams tehniskais uzdevums vai apspriešanas. Runa ir par rutīnām lietām – fotogrāfijas pielabošanas, logotipa vai vizītkartes skices izveidošana. Tas ir, liels daudzums sīku uzdevumu, kuri var tikt atrisināti bez ilgām apspriešanām un mokošas cenu saskaņošanas.
Noteikti daudziem ir nācies atteikties no vēlamā pakalpojuma vai pildīt to saviem spēkiem tikai tā iemesla dēļ, ka frīlanseris to darīs ilgi un nebūt ne vienmēr kvalitatīvi.
Savukārt frīlanseri saskaras ar citām problēmām… Tikai top izpildītāji var diktēt pasūtītājiem savus noteikumus attiecībā uz cenu un regulāri būt nodarbinātiem labi apmaksātos projektos. Taču lielākā daļa frīlanseru strādā pie zemāk apmaksātiem pasūtījumiem. Viņi regulāri monitorē dažādas biržas un ziņojumu dēļus cerībā atrast pastāvīgu projektu ar labu cenrādi..
Šāda situācija neapmierina nevienu no pusēm. Visi gaida kādas izmaiņas. Tieši tāpēc mēs startējām ar Taskit platformu. Tā ir sava veida frīlansa pakalpojumu tirdzniecības vieta Latvijā..
Taskit ideja: Latvijas frīlansa pakalpojumu interneta veikals un birža
Mēs nospraudām mērķi atbrīvoties no neproduktīvas apspriešanas, tenderiem, cenu, laika un citu attālināta darba Latvijā īpatnību saskaņošanas. Acīmredzami, ka viss uzskaitītais neeksistē interneta veikalos – pie mums pircējs izvēlas pakalpojumu, veic apmaksu un gaida tā izpildi..
Fiverr platforma mums ir uzskatāms piemērs tam, ka pakalpojumus var pārdot tāpat kā preces internetlaukumos. Katrs apstiprinātais pārdevējs servisā Taskit ietin savu pakalpojumu pievilcīgā apvalkā, norādot izpildīšanas nosacījumus, gala rezultātu un cenu.
Katrs pārdevējs var izmantot sistēmas iespējas un radīt pakalpojumus ar papildus opcijām, cenu un izpildes termiņu.
Kāpēc pirkt tieši Taskit?
Pakalpojumu veikals izveidots tā, lai pircējs var atrast savu attālināto darbinieku, pasūtīt pakalpojumu un veikt apmaksu. Turklāt neuztraukties, ka viņš var tikt apmānīts.
Ja nepieciešams izpildes ātrums, pārdevējs var norādīt papildus samaksu par pakalpojuma izpildes ātrumu. Vajadzīgs atmiņā paliekošs logotips, darbojošās saites no labākajiem laukumiem? Nav problēma, izdarām izvēli, veicam apmaksu un gaidām pasūtījuma izpildi..
Sistēma Taskit ir visu darījumu garants sistēmas iekšienē. Frīlansers nesaņems apmaksu, kamēr nepaveiks uzdevumu un jūs to neapstiprināsiet.
Gadījumā, ja pasūtījums netiks veikts, pircējam tiek atgriezts viņa veiktais maksājums, bet frīlansera reitings kāps uz leju.
Taskit attālinātā darba priekšrocības
Frīlanseri paši izvēlas pakalpojumu apjomu, cenu un, pats galvenais, darbības veidu. Jo profesionāls frīlansers ir unikāls, viņam var būt milzum daudz zināšanu un iemaņu no iepriekšējiem darbiem, kurus tagad var piedāvāt Taskit.lv.
Pārdevēji-frīlanseri tagad patstāvīgi nosaka darba apjomu, cenu un laiku pasūtījuma izpildei. Konkrētā pakalpojuma gala izmaksas vienmēr ir pamatotas un nemainīgas.
Paradigmas maiņa
Viena no galvenajām servisa Taskit īpatnībām ir pilnīga frīlansera un pasūtītāja savstarpējo attiecību paradigmas maiņa. Frīlansers automātiski pārvēršas par pārdevēju, bet pasūtītājs kļūst pircējs. Šis it kā sīkums būtībā maina visu.
Frīlansers tagad jūtas kā pilnvērtīgs pārdevējs, kas noved pie potenciālo pircēju vērtības pieauguma. Tagad viņš personīgi nodarbojas ar tirgus izpēti un piedāvā aktuālos pakalpojumus. Viņš pieliek maksimālās pūles, lai palielinātu pārdošanas, piedāvājot klientiem labāko servisu. Laiks un spēks, kas agrāk tika tērēts tenderiem, tagad ir virzīts uz pakalpojumu kvalitātes paaugstināšanu. .
Pircēji, kuri agrāk nav bijuši sajūsmā no sadarbības ar frīlanseriem, tagad izjūt visas priekšrocības no pirkumu veikšanas vienuviet. Pircējam rodas īsts azarts: “veikšu šī pakalpojuma pasūtījumu, bet vēl arī to un citu – tie visi ir lieliski”.
Servisa vērtība, tas ir, piedāvāto pakalpojumu kvalitāte strauji aug. Taskit uzskata par prioritāriem tos pakalpojumus, kuriem ir piedāvāts viskvalitatīvākais serviss. Ranžēšana notiek pēc šādiem parametriem:
- Veikto darbu atsauksmēm;
- Atkārtotiem pasūtījumiem;
- Pārdevēja atteikšanās no uzdevuma.
Topu momentā aizpilda paši pieprasītākie pakalpojumi no visveiksmīgākajiem frīlanseriem.
Rentabilitātes paaugstināšana
Kā paaugstināt darba rentabilitāti un neveikt daudz nevajadzīga un nerentabla darba?
Problēmu var viegli atrisināt, samazinot izdevumus un automatizējot visus darba procesus. Jābeidz lieki tērēt naudu rutīniem darbiem.
Šajā plānā Taskit var atrisināt šādus svarīgus uzdevumus:
- Ekonomēt naudas līdzekļus ar cenu caurspīdīgumu un pamatotību;
- Ekonomēt laiku sakarā ar pārrunu neesamību.
Starpība starp veiksmīgu kompāniju un to, kas tikko turas virs ūdens, ir veiksmīga finanšu līdzekļu izmantošana. Šeit Taskit(am) praktiski nav konkurentu.
Спасибо, ваш сайт очень полезный!